luni, 12 mai 2014

Fluturi

Totul a inceput cu el :
Mai vazusem noi fluturi insa el a stat la fotografiat .Si l-am fotografiat de nenumarate ori,impreuna cu piciuneii.Nimic special ,insa de cele mai multe ori lucrurile simple ne provoaca cele mai mari bucurii .Fluturasul asta ne-a starnit pasiunea pentru fluturi si a provocat in sufletelele copiilor mei o imensa curiozitate.



Vrand ,nevrand am inceput sa caut solutii pentru a satisface curiozitatea copiilor si am gasit cateva activitati pe care le-am realizat impreuna cu ei .Daca tot sunt interesati de subiect,de ce sa nu profit de ocazie ?
1.Am imprimat/plastifiat/decupat   in dublu exemplar (musai !)  un fisier cu fluturi de diferite culori pentru primul joc :" Cauta perechea fluturasului".
L-am gasit pe  site-ul www.prekinders.com dar ca sa nu trebuiasca sa cotrobaiti vreme indelungata pe site,il gasiti aici .Iata cum arata: 
Ideea e simpla,dupa prima parte de observare si admirare a fluturasilor,de studiere a diferitelor culori ,urmeaza partea a doua ,de imperechere a imaginilor identice.In functie de varsta copiilor,se pot lasa imaginile cu fata in sus,se pot intoarce cu fata in jos (memory) . 
2.Cauta jumatatea fluturasului : fisierul de imprimat aici.
Mi-as fi dorit sa va pot spune unde l-am gasit insa era de mult timp la mine in calculator si nu m-am gandit sa notez sursa, asa ca nu mai stiu de unde l-am luat.Iata cum arata :
 Fiecare fluturas este taiat in jumatate,copilul trebuie sa caute jumatatea fiecarui fluturas . 
3.Pentru a stimula un pic creativitatea celor mici ,am cautat si ceva "artistic" 
M-am oprit asupra unui fisier de colorat ,pe care l-am folosit si ca suport pentru o activitate de pictura .L-am gasit pe site-ul www.craftycrayon.com 
 Il puteti imprima aici  
4.Am cumparat de pe Amazon cateva seturi de fluturi din plastic (un exemplu aici) si am incercat sa cautam fluturasii din plastic printre imaginile din jocurile de mai sus . Prichindeii au fost tare incantati. 
Va urma ... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu